CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 5, 2011

Bersiap sedia !!!

Bunyi macam nak berperang jer...tapi bukan di medan perang la...ni berperang kat dalam opis jer... Berperang untuk membuat persiapan barang-barang untuk taklimat pru yang bakal menjelma nanti... Maklumlah barang-barang dari stor utama dah pun diedarkan ke setiap pejabat PPN...

Bermula episod baru dalam tugasan yang memang x pernah buat sebelum ni...bunyi macam suspen je kan.. Dari sini lah nak belajar benda baru...sebelum ni masuk pejabat ni dah lepas time pru...kali ni dapat peluang untuk sama-sama terlibat bermula dengan taklimat kepada petugas-petugas pru.

Barang-barang dah loading kat dalam opis ni...tp x banyak lagi coz diedarkan secara berperingkat-peringkat...so kami yang membantu ni kenalah buat OT tuk siapkan segala yang diperlukan semasa taklimat nanti..Mula-mula memang xtau la nak kena buat apa kan coz 1st time...yang penting Sifu ada...boleh minta tunjuk ajar...Orang lama memang banyak pengalaman..jadi kita yang masih hijau ni kenalah rajin bertanya... :) :)

Memang banyak dokumen-dokumen yang perlu disiapkan...tak de alasan untuk tidak OT memandangkan banyak yang perlu dilakukan...Ha!!! Teamwork tu lah yang penting buat sikit2 pun lama-lama siap...Harap2 sume dah bersedia dari segi fizikal dan mental yer!!! Banyak kerja yang menanti ni.... :) :)

0 comments:

Post a Comment