CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 30, 2011

Salamat Hari Raya...

Maklum la tahun ni raya kat KL... 1st syawal saya n hubby beraya kat umah familly saya dgn mak abh n adik beradik... bese la sesi utama time raya ni mesti la bermaaf2an sesama kami... dimulakan dgn mak seterusnya anak2, menantu hingga la ke cucu... part yg plg kelakar time anak2 buah memohon maaf ler... belum sempat bersalam dah bangun...laju betoi drang ni smpi xdgr pe yg drang ucapkan...huhuhuhu...anak2 kecil la katakan..

Ni adalah tahun ke-2 saya beraya sebagai isteri kepada suami ku...cm xcaye pun ade gak tp tu la hakikatnya... Saya pun tak terlepas gak dari sesi bersalaman n memohon maaf kepada suami ku yang tercinta...maklum lah manusia ni tak terlepas dari melakukan kesilapan wlu kecil @ beso... tp bermaafan ni bukan kena tggu raya jer setiap masa kena di amalkan...lagi2 sebagai suami isteri...

Kepada semua yang mengenali diri saya juga mohon maaf jika ada terkasar bahasa n tersalah laku sama ada di sengajakan atau pun tidak... maaf zahir batin..


0 comments:

Post a Comment